?

När jag var barn fick jag munnen tvättad med tvål, blev inlåst i garaget/källaren, fick sparkar/puttar så att jag ramlade ned på marken, fingersmällar på pannan och blev vid minst ett tillfälle tvingad att äta avföring.

När jag skriver det rakt ut låter det inte normalt överhuvudtaget, men saker som inte borde vara normala har en säregen förmåga att uppfattas som det när det sker om igen i struktur. Särkilt när den som upprätthåller strukturen är en förälder.
Jag var nog en skitunge, och är det säkert än på flera sätt, men ska barn hanteras så?

Jag har vad som säkert kan klassificeras som ett bra förhållande till mina föräldrar idag.

Men ibland minns man.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0