Ditt Jävla Svin

Dra dessa minnen ur mitt huvud. Utrota dem från mina tankar lika effektivt som all min vänskap runnit ut i sanden; få mig nu att glömma den helt.
Vad JAG gjort mot DIG? Du måste skämta, men jag skrattar inte. Tiden med dig är inget mer än en glasskärva i mitt öga, en kniv i ryggen. När jag öppnade mitt hjärta och skrek ut min sorg vände du dig om och bad mig att gömma det ifrån dig och världen; "du behöver medicin, jag orkar inte höra på dig" - från samma munn som sagt "Jag älskar dig".
När andra fick din hänsyn nekades jag den konstant, jag var aldrig på allvar. DU drev MIG djupare in i det mörker som är mitt hem. DU svek MITT kött och förväntade dig omedelbar förlåtelse.
Jag hånar dina ord, jag spottar på dig för din anklagelse. Jag tar inte skit från ett patetiskt patrask som dig för att ha stått upp för mig själv, för att ha brytit mig från de kedjor du bundit mig i. Din trångsynthet är utan gräns, ditt sinne svagt, din ignorans världsomspännande, din själ fattig.

Du förtjänar inte längre mitt blod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0