Stort suck

Så arg på mig själv. Över många saker, men just nu att jag faktist trots min ringa ålder knarkat så jag har skador...

Det jag tacklas mest med är en lätt men irriterande synrubbning. Allting ges en skuggbild ovan och under det egentliga föremålet. En fiskmås på himlen får t.ex. 4-6 vingar, undertexter på tv dubbleras. Jag är dock extremt tacksam för att svart text mot vit bakgrund inte rubbas alls, jag vet inte vad jag skulle göra om jag inte kunde läsa normalt... Gör även att enskiljda vita eller ljusa föremål mot mörk bakgrund eller miljö är jobbiga att titta på, t.ex. en stark lampa i ett mörkt rum.

Det suger hårt att vara dum... Man vet bättre nu, men utan läxorna hade man nog inte gjort det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0